vrijdag 7 augustus 2015

Inrichting/organisatie - Aankleding van de deur (2015/2016)


Ook dit jaar heb ik iets bedacht om de deur in de klas mee aan te kleden. 
Vorig jaar had ik dit hangen en voor schooljaar 2015/2016 zijn het leesbeesten geworden. Omdat in groep 3 de nadruk op leren lezen ligt had ik al snel het idee van leesbeesten in mijn hoofd.
Via Google afbeeldingen ben ik op dit leuke beestje gekomen. Helaas kan ik hem daar niet meer terugvinden, dus ook de bron kan ik niet toevoegen. 
Omdat ik het zonde van het beestje vond om de namen erin te schrijven heb ik een los kaartje gemaakt met de namen van de kinderen erop. Door alle onderdelen in heel veel felle kleuren te printen krijg je een vrolijk resultaat. Natuurlijk kan je er ook voor kiezen om het geheel wat rustiger te houden en dus de beesten en naamkaartjes dezelfde kleur te geven. Die keuze is aan jou.

Het bestanden die je nodig hebt voor het realiseren van eenzelfde deur vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten