zondag 16 augustus 2015

Klassenmanagement - Schooltv rooster


Ik ben dol op aftekenlijstjes. Mijn doel is dan om te bedenken waar ik het mezelf makkelijker in kan maken. Zo ontstaan ook veel van mijn lijstjes. 
Op mijn school is de afspraak dat in groep 3 gekeken kan worden naar 'Leesdas lettervos boekentas', 'Rekenverhalen' en 'Huisje boompje beestje'. Bij lange na kom ik hier niet elke week aan toe. Omdat ik geen vast moment in de week heb dat Schooltv op de planning staat heb ik hier een aftekenlijst voor gemaakt. Zo weet ik altijd waar ik ben gebleven zonder in mijn weekroosters te moeten bladeren. Het is ook prettig voor invallers om in één oogopslag te zien waar we zijn gebleven. Voor HBB heb ik lege vakken staan omdat ik daar afleveringen op thema van kies. In de vakken kan ik dan wel het nummer van de gekeken afleveringen schrijven. 

Je kan het rooster hier vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten