woensdag 12 juli 2017

Klassenmanagement - Rooster groep 2/3



Eerder schreef ik dit bericht al over het rooster dat ik gebruikt heb voor groep 3. Komend schooljaar krijg ik groep 2/3 en daar hoort ook een ander rooster bij. Omdat het format me erg beviel heb ik deze aangehouden, maar aangepast. Ook deze print ik op A3 papier uit, zodat het rooster overzichtelijk blijft. 

Gedurende het jaar zal ik het rooster misschien wel aanpassen, vooral ook omdat ik nog geen ervaring heb met groep 2/3 en dus mogelijk andere keuzes ga maken. Daar komt bij dat ik de luxe heb van kleutercollega's die mijn groep 2 op kunnen vangen op bepaalde momenten zodat ik momenten alleen met groep 3 heb kunnen creëren.

Je kan mijn voorbeeldrooster hier vinden. Het rooster ziet er op het plaatje wat vreemd uit maar als je op 'downloaden' klikt zie je het volledige rooster staan.

1 opmerking: